Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Na zajęciach lekcyjnych oraz kołach zainteresowań uczniowie korzystali z materiałów edukacyjnych z zakresu rozszerzonej rzeczywistości oferowanych przez ClassVR. Klasy VIa, Vb oraz VII a na lekcjach języka angielskiego udały się na wirtualną wycieczkę do Londynu, podczas której można było zobaczyć m. in.: koło widokowe London Eye, Big Ben, stadion olimpijski czy teatr Globe. Uczniowie klas V a i V b podczas katechezy zapoznali się z miejscami kultu różnych religii. Odwiedzili

Uczennice klasy 4a uczestniczyły w zajęciach koła matematyczno-informatycznego z wykorzystaniem okularów VR. Dzięki technologii wirtualnej rzeczywistości dziewczynki zobaczyły m.in.: powierzchnię II stopnia - sześciokątną paraboloidę, dwudziestościan niewypukły, jednostronną, zamkniętą powierzchnię - butelkę Kleina oraz klejnoty. Czwartoklasistki mogły przytrzymywać, obracać i badać każdy model. Oglądane przez nie obiekty są przykładem „sztuki matematycznej”. Dziewczynki za wzorową frekwencję oraz aktywne uczestnictwo w kończących się już zajęciach otrzymały figurkę królika Stanforda. Model ten zbudowany jest 

W ramach Programu Laboratoria Przyszłości na kole matematyczno – informatycznym uczniowie klas szóstych pracowali z klockami Gigo Blocks. Uczestnicy składali huśtawki i podnośnik oraz tworzyli programy do stworzonych konstrukcji. Na kolejnych zajęciach uczniowie wykonywali wieloryba i samolot wraz z programem umożliwiającym działanie w/w wytworów.

Uczennice klasy 4a na zajęciach koła matematyczno-informatycznego korzystały z okularów ClassVR. Dzięki tej technologii

W czerwcu w ramach Programu Laboratoria Przyszłości na kole matematyczno – informatycznym uczniowie klasy 6b pracowali z klockami Gigo Blocks. Uczestnicy kontynuowali składanie huśtawki i podnośnika oraz tworzyli programy do stworzonych konstrukcji. Na kolejnych zajęciach uczniowie wykonywali wieloryba i samolot wraz z programem umożliwiającym działanie w/w wytworów.

Młodsi uczniowie na kole małego programisty tworzyli ciekawe ozdoby wiosenne wykorzystując druk 3D.

W maju w ramach programu #Laboratoria Przyszłości wykorzystując drukarkę 3D Banach - drukowaliśmy modele figur przestrzennych, które będą wykorzystane na lekcjach matematyki w klasie szóstej i ósmej. Dodatkowo drukowaliśmy kostkę sześcienną, którą będziemy wykorzystywać podczas przeprowadzania doświadczeń losowych w klasach ósmych. Na kole matematyczno – informatycznym uczniowie klasy 6 B rozpoczęli pracę z klockami Gigo Blocks.

Back to top