Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Na zajęciach koła matematyczno-informatycznego uczniowie klasy 7 korzystali z okularów ClassVR. Dzięki tej technologii mogli obejrzeć fraktale – figury samopodobne, a w szczególności zapoznać się z gwiazdą Kocha. Również dzięki technologii VR uczestnicy kół językowych odbyli wirtualne wycieczki po stolicach Europy.

Siódmoklasiści na kole matematyczno-informatycznym korzystali z zestawu „Gigo Learning Lab”. Uczniowie dzięki szczegółowym instrukcjom zawartym w podręczniku „3D Smart Gigo” z gotowych zestawów klocków zbudowali model huśtawki. Swój prototyp wprowadzili w ruch poprzez kontroler zaprogramowany w „S4A”. Następnie modyfikowali napisany skrypt i obserwowali zachodzące zmiany w działaniu modelu.

Uczniowie klasy 5b na kole matematyczno-informatycznym zapoznali się z techniką haftu matematycznego, który polega na przewlekaniu nitki według ustalonego wzoru. Dzieci na kartonie stworzyły obraz dwunastokąta foremnego, wraz z jego przekątnymi, używając kolorowych nici zakupionych z programu.

Tym razem dzięki sprzętowi do nagłośnienia i oświetlenia, pozyskanemu z programu #LaboratoriaPrzyszłości, zyskała na jakości oprawa szkolnych przedstawień, przygotowanych na 31 finał WOŚP. Podczas odbywających się prób i samej premiery, używane były mikrofony bezprzewodowe i lampy oświetlające scenę.

W ramach doskonalenia zawodowego trzy nauczycielki uczestniczyły w konferencji Praktyczne wykorzystanie Laboratorium Przyszłości w szkole, zorganizowanej przez Mazowieckie Kuratorium Oświaty, Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie oraz Fundację EdTech Poland, w SP nr 21 im. Fryderyka Chopina w Płocku.

Katarzyna Bańkowska, Lidia Chęcińska, Mariola Chmielewska, Justyna Portalska, Eliza Niedbała, Aneta Gromanowska, Marzena Michalska, Zofia Dzierżanowska, Katarzyna Wyczałkowska

Back to top