Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Uczennice klasy 4a uczestniczyły w zajęciach koła matematyczno-informatycznego z wykorzystaniem okularów VR. Dzięki technologii wirtualnej rzeczywistości dziewczynki zobaczyły m.in.: powierzchnię II stopnia - sześciokątną paraboloidę, dwudziestościan niewypukły, jednostronną, zamkniętą powierzchnię - butelkę Kleina oraz klejnoty. Czwartoklasistki mogły przytrzymywać, obracać i badać każdy model. Oglądane przez nie obiekty są przykładem „sztuki matematycznej”. Dziewczynki za wzorową frekwencję oraz aktywne uczestnictwo w kończących się już zajęciach otrzymały figurkę królika Stanforda. Model ten zbudowany jest 

W ramach Programu Laboratoria Przyszłości na kole matematyczno – informatycznym uczniowie klas szóstych pracowali z klockami Gigo Blocks. Uczestnicy składali huśtawki i podnośnik oraz tworzyli programy do stworzonych konstrukcji. Na kolejnych zajęciach uczniowie wykonywali wieloryba i samolot wraz z programem umożliwiającym działanie w/w wytworów.

Uczennice klasy 4a na zajęciach koła matematyczno-informatycznego korzystały z okularów ClassVR. Dzięki tej technologii

W czerwcu w ramach Programu Laboratoria Przyszłości na kole matematyczno – informatycznym uczniowie klasy 6b pracowali z klockami Gigo Blocks. Uczestnicy kontynuowali składanie huśtawki i podnośnika oraz tworzyli programy do stworzonych konstrukcji. Na kolejnych zajęciach uczniowie wykonywali wieloryba i samolot wraz z programem umożliwiającym działanie w/w wytworów.

Młodsi uczniowie na kole małego programisty tworzyli ciekawe ozdoby wiosenne wykorzystując druk 3D.

W maju w ramach programu #Laboratoria Przyszłości wykorzystując drukarkę 3D Banach - drukowaliśmy modele figur przestrzennych, które będą wykorzystane na lekcjach matematyki w klasie szóstej i ósmej. Dodatkowo drukowaliśmy kostkę sześcienną, którą będziemy wykorzystywać podczas przeprowadzania doświadczeń losowych w klasach ósmych. Na kole matematyczno – informatycznym uczniowie klasy 6 B rozpoczęli pracę z klockami Gigo Blocks.

Uczniowie klasy 5b na zajęciach koła matematyczno-informatycznego wykorzystali klocki konstrukcyjne GIGO do budowania modelu huśtawki. W przyszłości będą mogli sprawdzić, czy i jak wykonana przez nich konstrukcja zadziała.

Przed Wielkanocą dzieci z klasy 5b wykonały kolorowe pisanki. Do ich stworzenia posłużyły

Back to top