Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

19 listopada 2024 r. w Szkole Podstawowej w Starych Proboszczewicach odbyła się III edycja Międzyszkolnego Konkursu „Logicznie – Matematycznie”, nad którym patronat objął Bank Spółdzielczy w Starej Białej. Celem konkursu było rozwijanie zainteresowań i uzdolnień matematycznych, promowanie logicznego i twórczego myślenia oraz propagowanie zdrowej rywalizacji i życzliwej atmosfery. W konkursie brali udział uczniowie klas V – VII

25 października 2024 roku miało miejsce uroczyste rozstrzygnięcie konkursu „Mistrz Tabliczki Mnożenia 2024”. Konkurs ten zorganizowany był w Szkole Podstawowej w Starych Proboszczewicach w ramach obchodów XIV Światowego Dnia Tabliczki Mnożenia.

Do rywalizacji przystąpiło 24 uczniów z klas

10 czerwca 2024 r. odbył się Szkolny Konkurs Matematyczny dla klas II i III. Wzięło w nim udział 16 uczniów, po 4 przedstawicieli z każdej klasy.

Celem konkursu było rozwijanie i pogłębianie zainteresowań i uzdolnień matematycznych, kształtowanie samodzielnego i twórczego myślenia, promowanie matematyki jako atrakcyjnej dziedziny nauki, integracja środowiska uczniowskiego. Młodzi matematycy – reprezentanci klas, przez 45 minut zmagali się z zadaniami matematycznymi przygotowanymi przez organizatorów konkursu.

Oto wyniki:

W marcu 2024r. Miejski Ośrodek Kultury w Głownie zaprosił uczniów naszej szkoły do udziału w 11. Konkursie plastycznym Zabierz Mnie Tam Wyobraźnią - LATAJĄCA ŻYRAFA 2024.

Zadanie konkursowe polegało na wykonaniu wymyślonej, wolnostojącej formy przestrzennej przy użyciu długopisu 3D inspirowanej światem zwierząt. Każdy uczestnik mógł dostarczyć na konkurs jedną rzeźbę wykonaną długopisem 3D. Sześcioro uczestników zajęć robotyki i kół informatycznych postanowiło podjąć się wykonania zadania.

Miło nam poinformować, że

Uczniowie naszej szkoły brali udział w konkursie „PANDA” kwiecień 2024 z historii, chemii, biologii i geografii. Celem tych konkursów jest m.in. zachęcanie uczniów do rozwijania swoich umiejętności z różnych dziedzin nauki. Zadaniem uczestnika w tej sesji było rozwiązanie testu składającego się z 30 pytań. Do każdego zagadnienia podano cztery warianty odpowiedzi, z których tylko jeden był prawidłowy.

Do konkursu z historii przystąpiło 6 osób z klasy 5b. Najwyższe wyniki uzyskali:

Back to top