Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Uczniowie klasy 5b uczestniczyli w lekcji plastyki z zastosowaniem wirtualnej rzeczywistości. Dzieci zostały zapoznane z twórczością holenderskiego malarza Vincenta van Gogha. Dzięki okularom 3D piątoklasiści wybrali się na wirtualny spacer po europejskich stolicach. Uczniowie oddziału 5a dowiedzieli się, jakie są zabytki oraz atrakcje w Berlinie, a ich rówieśnicy z 5b zwiedzili Londyn. Na lekcji przyrody dzieci z klasy 4b zapoznały się z gatunkami zagrożonymi wyginięciem. Natomiast uczniowie z 7a zgłębiali tajniki energii odnawialnej.

Uczennice klasy 5a na zajęciach koła matematyczno-informatycznego za pomocą długopisów 3D zrobiły ozdoby jesienne – liście dębu i klonu oraz kolorowe śnieżynki, które ozdobiły gazetkę szkolną. Różnobarwne płatki śniegu wykonali także uczestnicy zajęć pozalekcyjnych z klasy 5b. Drukarkę 3D wykorzystano do wykonania organizerów z tabliczką mnożenia. Projekt ten został pobrany z biblioteki thingiverse.com. Otrzymali je laureaci szkolnego konkursu „Ekspert tabliczki mnożenia”. Poza tym wydrukowano breloki w kształcie gekona dla

Zwycięzcy szkolnego konkursu matematycznego dla klas IV - VIII "Mistrz Rachunków" otrzymali upominki wydrukowane na drukarce 3D. Były to różnorodne modele: przegubowe ośmiornice i traszka, brelok w kształcie salamandry oraz ślimak na karteczki. Projekty te zostały pobrane ze strony banach3d.pl. Powstał również organizer na biurko, zbudowany z kolejnych cyfr rozwinięcia dziesiętnego liczby Pi. Jego projekt pobrano z biblioteki Thingiverse.

Na kole matematyczno-informatycznym uczeń klasy 5b pracował z zestawem Gigo Learning Lab. Piątoklasista, dzięki instrukcjom zawartym w podręczniku 3D Smart Go, złożył model

Na zajęciach lekcyjnych oraz kołach zainteresowań uczniowie korzystali z materiałów edukacyjnych z zakresu rozszerzonej rzeczywistości oferowanych przez ClassVR. Klasy VIa, Vb oraz VII a na lekcjach języka angielskiego udały się na wirtualną wycieczkę do Londynu, podczas której można było zobaczyć m. in.: koło widokowe London Eye, Big Ben, stadion olimpijski czy teatr Globe. Uczniowie klas V a i V b podczas katechezy zapoznali się z miejscami kultu różnych religii. Odwiedzili

Uczennice klasy 4a uczestniczyły w zajęciach koła matematyczno-informatycznego z wykorzystaniem okularów VR. Dzięki technologii wirtualnej rzeczywistości dziewczynki zobaczyły m.in.: powierzchnię II stopnia - sześciokątną paraboloidę, dwudziestościan niewypukły, jednostronną, zamkniętą powierzchnię - butelkę Kleina oraz klejnoty. Czwartoklasistki mogły przytrzymywać, obracać i badać każdy model. Oglądane przez nie obiekty są przykładem „sztuki matematycznej”. Dziewczynki za wzorową frekwencję oraz aktywne uczestnictwo w kończących się już zajęciach otrzymały figurkę królika Stanforda. Model ten zbudowany jest 

Back to top