- Szczegóły
- lidiach
- Kategoria: Laboratoria Przyszłości
- Odsłony: 417
Zwycięzcy szkolnego konkursu matematycznego dla klas IV - VIII "Mistrz Rachunków" otrzymali upominki wydrukowane na drukarce 3D. Były to różnorodne modele: przegubowe ośmiornice i traszka, brelok w kształcie salamandry oraz ślimak na karteczki. Projekty te zostały pobrane ze strony banach3d.pl. Powstał również organizer na biurko, zbudowany z kolejnych cyfr rozwinięcia dziesiętnego liczby Pi. Jego projekt pobrano z biblioteki Thingiverse.
Na kole matematyczno-informatycznym uczeń klasy 5b pracował z zestawem Gigo Learning Lab. Piątoklasista, dzięki instrukcjom zawartym w podręczniku 3D Smart Go, złożył model
- Szczegóły
- lidiach
- Kategoria: Laboratoria Przyszłości
- Odsłony: 668
Na zajęciach lekcyjnych oraz kołach zainteresowań uczniowie korzystali z materiałów edukacyjnych z zakresu rozszerzonej rzeczywistości oferowanych przez ClassVR. Klasy VIa, Vb oraz VII a na lekcjach języka angielskiego udały się na wirtualną wycieczkę do Londynu, podczas której można było zobaczyć m. in.: koło widokowe London Eye, Big Ben, stadion olimpijski czy teatr Globe. Uczniowie klas V a i V b podczas katechezy zapoznali się z miejscami kultu różnych religii. Odwiedzili
- Szczegóły
- lidiach
- Kategoria: Laboratoria Przyszłości
- Odsłony: 780
Uczennice klasy 4a uczestniczyły w zajęciach koła matematyczno-informatycznego z wykorzystaniem okularów VR. Dzięki technologii wirtualnej rzeczywistości dziewczynki zobaczyły m.in.: powierzchnię II stopnia - sześciokątną paraboloidę, dwudziestościan niewypukły, jednostronną, zamkniętą powierzchnię - butelkę Kleina oraz klejnoty. Czwartoklasistki mogły przytrzymywać, obracać i badać każdy model. Oglądane przez nie obiekty są przykładem „sztuki matematycznej”. Dziewczynki za wzorową frekwencję oraz aktywne uczestnictwo w kończących się już zajęciach otrzymały figurkę królika Stanforda. Model ten zbudowany jest
- Szczegóły
- lidiach
- Kategoria: Laboratoria Przyszłości
- Odsłony: 877
W ramach Programu Laboratoria Przyszłości na kole matematyczno – informatycznym uczniowie klas szóstych pracowali z klockami Gigo Blocks. Uczestnicy składali huśtawki i podnośnik oraz tworzyli programy do stworzonych konstrukcji. Na kolejnych zajęciach uczniowie wykonywali wieloryba i samolot wraz z programem umożliwiającym działanie w/w wytworów.
Uczennice klasy 4a na zajęciach koła matematyczno-informatycznego korzystały z okularów ClassVR. Dzięki tej technologii
- Szczegóły
- lidiach
- Kategoria: Laboratoria Przyszłości
- Odsłony: 1015
W czerwcu w ramach Programu Laboratoria Przyszłości na kole matematyczno – informatycznym uczniowie klasy 6b pracowali z klockami Gigo Blocks. Uczestnicy kontynuowali składanie huśtawki i podnośnika oraz tworzyli programy do stworzonych konstrukcji. Na kolejnych zajęciach uczniowie wykonywali wieloryba i samolot wraz z programem umożliwiającym działanie w/w wytworów.
Młodsi uczniowie na kole małego programisty tworzyli ciekawe ozdoby wiosenne wykorzystując druk 3D.
Strona 1 z 3
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- 3
- Następny artykuł
- koniec