Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

W czerwcu w ramach Programu Laboratoria Przyszłości na kole matematyczno – informatycznym uczniowie klasy 6b pracowali z klockami Gigo Blocks. Uczestnicy kontynuowali składanie huśtawki i podnośnika oraz tworzyli programy do stworzonych konstrukcji. Na kolejnych zajęciach uczniowie wykonywali wieloryba i samolot wraz z programem umożliwiającym działanie w/w wytworów.

Młodsi uczniowie na kole małego programisty tworzyli ciekawe ozdoby wiosenne wykorzystując druk 3D.

W maju w ramach programu #Laboratoria Przyszłości wykorzystując drukarkę 3D Banach - drukowaliśmy modele figur przestrzennych, które będą wykorzystane na lekcjach matematyki w klasie szóstej i ósmej. Dodatkowo drukowaliśmy kostkę sześcienną, którą będziemy wykorzystywać podczas przeprowadzania doświadczeń losowych w klasach ósmych. Na kole matematyczno – informatycznym uczniowie klasy 6 B rozpoczęli pracę z klockami Gigo Blocks.

Uczniowie klasy 5b na zajęciach koła matematyczno-informatycznego wykorzystali klocki konstrukcyjne GIGO do budowania modelu huśtawki. W przyszłości będą mogli sprawdzić, czy i jak wykonana przez nich konstrukcja zadziała.

Przed Wielkanocą dzieci z klasy 5b wykonały kolorowe pisanki. Do ich stworzenia posłużyły

Uczniowie klasy szóstej podczas zajęć koła matematyczno-informatycznego konstruowali z klocków Gigo. Każda z grup podjęła próbę zbudowania innej budowli. Uczniom udało się dokończyć i zaprogramować huśtawkę z misiem.

W ciągu dwóch tygodni lutego uczniowie klas trzecich na zajęciach koła małego programisty przygotowali serduszka 3D z okazji walentynek. Uczestnicy koła j. niemieckiego zwiedzali Berlin i ćwiczyli słownictwo za pomocą wirtualnej rzeczywistości ClassVR. Również uczniowie klasy 3a skorzystali z

Back to top