- Szczegóły
- lidiach
- Kategoria: Laboratoria Przyszłości
- Odsłony: 71
W maju w ramach programu #Laboratoria Przyszłości wykorzystując drukarkę 3D Banach - drukowaliśmy modele figur przestrzennych, które będą wykorzystane na lekcjach matematyki w klasie szóstej i ósmej. Dodatkowo drukowaliśmy kostkę sześcienną, którą będziemy wykorzystywać podczas przeprowadzania doświadczeń losowych w klasach ósmych. Na kole matematyczno – informatycznym uczniowie klasy 6 B rozpoczęli pracę z klockami Gigo Blocks.
- Szczegóły
- lidiach
- Kategoria: Laboratoria Przyszłości
- Odsłony: 125
Uczniowie klasy 5b na zajęciach koła matematyczno-informatycznego wykorzystali klocki konstrukcyjne GIGO do budowania modelu huśtawki. W przyszłości będą mogli sprawdzić, czy i jak wykonana przez nich konstrukcja zadziała.
Przed Wielkanocą dzieci z klasy 5b wykonały kolorowe pisanki. Do ich stworzenia posłużyły
- Szczegóły
- lidiach
- Kategoria: Laboratoria Przyszłości
- Odsłony: 176
Uczniowie klasy szóstej podczas zajęć koła matematyczno-informatycznego konstruowali z klocków Gigo. Każda z grup podjęła próbę zbudowania innej budowli. Uczniom udało się dokończyć i zaprogramować huśtawkę z misiem.
- Szczegóły
- lidiach
- Kategoria: Laboratoria Przyszłości
- Odsłony: 158
W ciągu dwóch tygodni lutego uczniowie klas trzecich na zajęciach koła małego programisty przygotowali serduszka 3D z okazji walentynek. Uczestnicy koła j. niemieckiego zwiedzali Berlin i ćwiczyli słownictwo za pomocą wirtualnej rzeczywistości ClassVR. Również uczniowie klasy 3a skorzystali z
- Szczegóły
- lidiach
- Kategoria: Laboratoria Przyszłości
- Odsłony: 316
Na zajęciach koła matematyczno-informatycznego uczniowie klasy 7 korzystali z okularów ClassVR. Dzięki tej technologii mogli obejrzeć fraktale – figury samopodobne, a w szczególności zapoznać się z gwiazdą Kocha. Również dzięki technologii VR uczestnicy kół językowych odbyli wirtualne wycieczki po stolicach Europy.
Siódmoklasiści na kole matematyczno-informatycznym korzystali z zestawu „Gigo Learning Lab”. Uczniowie dzięki szczegółowym instrukcjom zawartym w podręczniku „3D Smart Gigo” z gotowych zestawów klocków zbudowali model huśtawki. Swój prototyp wprowadzili w ruch poprzez kontroler zaprogramowany w „S4A”. Następnie modyfikowali napisany skrypt i obserwowali zachodzące zmiany w działaniu modelu.
Strona 1 z 2
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- Następny artykuł
- koniec